هزينه انواع طراحي سايت
نوشته شده توسط : شرکت طراحی سایت دئووب

تعرفه طراحي سايت شرکتي

سايت هاي شرکتي براي معرفي خدمات يک شرکت به دايره گستره تري از جامعه ايجاد ميشوند. شرکت هاي بزرگ و کوچک خدماتي، ساختماني، آموزشي، صنعتي و غيره ميتوانند با هزينه طراحي سايت شرکتي ارزان، تجارت خود را گسترش دهند که بسيار مفيد و قابل توجه مشتريان و همکاران آن ها خواهد بود. زيرا در اصل بيزينس امروز ديگر شرکتي وجود ندارد که سايت نداشته باشد.

قيمت طراحي سايت آموزشي

طراحي سايت آموزش مجازي يا آموزشي براي اشخاص يا مراکز آموزشي مناسب است که بتوانند هم از طريق سايت اطلاع رساني نمايند و هم اينکه آموزش خود را در بستر آنلاين ارائه دهند. آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه و غيره همگي نياز به طراحي سايت آموزشي دارند. هزينه طراحي سايت آموزشي با وردپرس يا اختصاصي ميتواند انجام شود که بسته به نوع قابليت ها ميتوانيد يکي را انتخاب نماييد.

هزينه طراحي سايت آگهي

با طراحي سايت آگهي و نيازمندي ها مشابه ديوار ميتوانيد کسب درآمد داشته باشيد. اين سايت ها صرفا براي ثبت آگهي ديگر کاربران ايجاد شده اند. خريداران و فروشندگان به اين سايت ها وارد شده و معاملات خود را به صورت مستقيم با سايرين انجام ميدهند. هزينه طراحي سايت ديوار با وردپرس براي شما بسيار کم هزينه تر از طراحي اختصاصي است که ميتوانيد سفارش دهيد.

تعرفه طراحي سايت املاک

لازم به ذکر است طراحي سايت مشاور املاک يکي از جمله سايت هايي است که بسيار درخواست کننده دارد. از آنجايي که تعداد مشاوران املاک بسيار زياد هستند. کاربران به راحتي ميتوانند وارد شده و هزينه، متراژ، موقعيت و ديگر موارد را فيلتر کرده و ليست فايل هاي مناسب خود را مشاهده نمايند. هزينه ساخت سايت املاک با وردپرس براي شما بسيار ارزان تر از ساير شرکت ها درنظر گرفته خواهد شد زيرا تربه زيادي در زمينه ساخت سايت اجاره ويلا و خريد ملک داريم. 

هزينه طراحي سايت بيمه

ساخت سايت بيمه يکي از جمله سايت هايي است که بسيار مورد توجه قرار گرفته است. وبسايت بيمه خدماتي در زمينه تمديد بيمه نامه، خريد بيمه نامه، مقايسه بيمه نامه ها و غيره ارائه ميدهد. هزينه طراحي وبسايت بيمه با توجه به نوع سايت بيمه اي مشابه بيميتو يا بيمه بازار يا نمايندگي بيمه مشخص خواهد شد که ميتوانيد آن ها را درخواست دهيد. 

قيمت طراحي سايت پزشکي

يکي از انواع سايت ها، طراحي سايت پزشکان براي معرفي خدمات پزشکي، مشاوره آنلاين پزشکي، نوبت دهي پزشکي و غيره استفاده ميشود. اين سايت ها براي پزشکان، بيمارستان ها، مراکز درماني، کلينيک ها و ديگر موارد لازم هستند. با توجه به شيوع بيماري کويد بهتر است که حتما سايت پزشکي داشته باشيد. تعرفه طراحي سايت پزشکي با وردپرس يا اختصاصي را ميتوانيد در بخش پيش فاکتور محاسبه نماييد.

هزينه طراحي سايت ارز ديجيتال

با توجه به توضيحاتي که داده ايم طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال يکي از خدمات ويژه دئووب است. که شما ميتوانيد کيفي پول ديجيتالي خود را داشته باشيد و در لحظه خريد و فروش خود را انجام دهيد. براي محاسبه تعرفه طراحي سايت ارز ديجيتال بايد قابليت ها و امکاناتي که مدنظر داريد را مشخص نماييد. بسته به اينکه صرافي شما آنلاين يا مدل P2p باشد قيمت متفاوت خواهد بود و همچنين اينکه بتوانيد تعداد زيادي از رمزارز ها را پشتيباني نماييد.

تعرفه طراحي سايت خدماتي

حائذ اهميت است طراحي سايت خدماتي بسته به نوع خدماتي که ارائه ميدهيد متفاوت است. زيرا همانطور که ميدانيد هر شرکتي در حال ارائه دادن خدمات است باري مثال ميتوان به شرکت هاي نطافتي، خدمات ترجمه، خدمات تعميرات و غيره اشاره نمود. ساخت سايت خدماتي به صورت وردپرسي يا اختصاصي انجام خواهد شد. براي اطلاع بهتر از هزينه طراحي سايت خدماتي مشابه آچاره ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت وردپرسی , طراحی سایت اختصاصی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: